Menu
Sonda
Czy przy budowie sklepu lepsza jest jednorazowa zapłata za sklep, czy niewielki abonament płatny miesięcznie?
Odwiedziny
Dzisiaj: 62
W tym miesiącu: 2156
Wszystkich: 554572
Szybki kontakt

Miraga - sklepy internetowe

Trustnet
ul. Partyzantów 1/3
42-200 Częstochowa

tel. 34 365 22 44
sklep@miraga.pl

-------------

Profesjonalny hosting dla sklepów Miraga
zapewnia Smarthost.pl

34 365 22 44

Celem polityki jakości firmy TRUSTNET - producenta oprogramowania Miraga, jest zapewnienie, zaoferowanie Klientom produktów i usług o najwyższej jakośc. Miernikiem uzyskania tego celu jest satysfakcja Klienta.

Zaspokojenie potrzeb i oczekiwań Klienta poprzez najwyższą jakość wykonania produktów i usług, zgodnych z wymaganiami Klientów, pozwoli na osiągnięcie wiodącej pozycji na rynku oraz podniesienie efektywności i skuteczności naszej pracy.

Podstawą do osiągnięcia założonych celów jakości produktów i usług są dwa filary:

  1. Program komputerowy to zbiór to tysiące linii kodu w języku programowania napisane przez ludzi. Ludzie to jeden z filarów zapewnienia najwyższej jakości naszych produktów i usług:
    • Nasi pracownicy to fachowcy z doświadczeniem w zakresie programowania, grafiki, pormocji w internecie (zależnie od stanowiska), w zdecydowanej większości osoby z wyższym wykształceniem.
    • Nie zatrudniamy przygodnych osób, jak również osób, o których wiemy, że pracują u nas czasowo - staramy się zapewnić naszym pracownikom możliwości rozwoju i stabilności pracy.
  2. Użyte technologie determinują często sposób i jakość wykonanej pracy. Wybrana przez nas i używana technologia stanowi drugi z filarów najwyższej jakości naszych produktów i usług:
    • W ciągu kilku lat działalności zbudowaliśmy od podstaw kompletny system zarządzania treścią na którym oparty jest system sklepowy Miraga. System nie ma jednego autora, jest rozwijany przez cały zespół programistyczny i nadzorowany przez Koortynatorów. Koncepcje i nowe elementy systemu są tworzone wspólnie.
    • Do programowania używamy języka PHP. Stosujemy również wiele profesjonalnych rozszerzeń, frameworków w tym rozwiązania komercyjne oparte na Sencha.com
    • Wprowadzamy do naszych systemów automatyczne rozwiązania dotyczące audytowania kodu w tym automatyczne powiadamianie zespołu programistów o błędach generowanych przez oprogramowanie na serwerze związane np. ze zmianami po stronie serwerów na których działa nasze oprogramowanie. Powiadamianie jest niewodoczne dla Klientów - często błędy są naprawiane zanim Klient jest zgłosi.

Osiągnięcie wysokiego poziomu jakości produktów i usług osiągamy poprzez:

  • spełnienie oczekiwań i potrzeb naszych Klientów, rzetelne i indywidualne podejście do Klienta przy równoczesnym zachowaniu wszelkich wymagań jakościowych, zgodnie z obowiazujacym prawem,
  • utrzymanie opinii partnera godnego zaufania, rzetelnego, dokładnego i wiarygodnego,
  • terminową realizację usług na najwyższym poziomie jakościowym,
  • ciągłe doskonalenie naszych produktów i usług,
  • ciągłe podnoszenie kwalifikacji naszych pracowników,
  • zapewnienie pracownikom odpowiednich warunków pracy,
  • rozbudowa zaplecza technicznego poprzez wyposażanie naszej firmy w nowoczesne narzędzia pracy, nowoczesny sprzęt i urządzenia,
  • optymalizację kosztów na wszystkich szczeblach organizacyjnych,
  • poszanowanie i dbałość o zasoby techniczne firmy.