Celem polityki jakości firmy TRUSTNET - producenta oprogramowania Miraga, jest zapewnienie, zaoferowanie Klientom produktów i usług o najwyższej jakośc. Miernikiem uzyskania tego celu jest satysfakcja Klienta.
Zaspokojenie potrzeb i oczekiwań Klienta poprzez najwyższą jakość wykonania produktów i usług, zgodnych z wymaganiami Klientów, pozwoli na osiągnięcie wiodącej pozycji na rynku oraz podniesienie efektywności i skuteczności naszej pracy.
Podstawą do osiągnięcia założonych celów jakości produktów i usług są dwa filary:
- Program komputerowy to zbiór to tysiące linii kodu w języku programowania napisane przez ludzi. Ludzie to jeden z filarów zapewnienia najwyższej jakości naszych produktów i usług:
- Nasi pracownicy to fachowcy z doświadczeniem w zakresie programowania, grafiki, pormocji w internecie (zależnie od stanowiska), w zdecydowanej większości osoby z wyższym wykształceniem.
- Nie zatrudniamy przygodnych osób, jak również osób, o których wiemy, że pracują u nas czasowo - staramy się zapewnić naszym pracownikom możliwości rozwoju i stabilności pracy.
- Użyte technologie determinują często sposób i jakość wykonanej pracy. Wybrana przez nas i używana technologia stanowi drugi z filarów najwyższej jakości naszych produktów i usług:
- W ciągu kilku lat działalności zbudowaliśmy od podstaw kompletny system zarządzania treścią na którym oparty jest system sklepowy Miraga. System nie ma jednego autora, jest rozwijany przez cały zespół programistyczny i nadzorowany przez Koortynatorów. Koncepcje i nowe elementy systemu są tworzone wspólnie.
- Do programowania używamy języka PHP. Stosujemy również wiele profesjonalnych rozszerzeń, frameworków w tym rozwiązania komercyjne oparte na Sencha.com
- Wprowadzamy do naszych systemów automatyczne rozwiązania dotyczące audytowania kodu w tym automatyczne powiadamianie zespołu programistów o błędach generowanych przez oprogramowanie na serwerze związane np. ze zmianami po stronie serwerów na których działa nasze oprogramowanie. Powiadamianie jest niewodoczne dla Klientów - często błędy są naprawiane zanim Klient jest zgłosi.
Osiągnięcie wysokiego poziomu jakości produktów i usług osiągamy poprzez:
- spełnienie oczekiwań i potrzeb naszych Klientów, rzetelne i indywidualne podejście do Klienta przy równoczesnym zachowaniu wszelkich wymagań jakościowych, zgodnie z obowiazujacym prawem,
- utrzymanie opinii partnera godnego zaufania, rzetelnego, dokładnego i wiarygodnego,
- terminową realizację usług na najwyższym poziomie jakościowym,
- ciągłe doskonalenie naszych produktów i usług,
- ciągłe podnoszenie kwalifikacji naszych pracowników,
- zapewnienie pracownikom odpowiednich warunków pracy,
- rozbudowa zaplecza technicznego poprzez wyposażanie naszej firmy w nowoczesne narzędzia pracy, nowoczesny sprzęt i urządzenia,
- optymalizację kosztów na wszystkich szczeblach organizacyjnych,
- poszanowanie i dbałość o zasoby techniczne firmy.