Menu
Sonda
Czy przy budowie sklepu lepsza jest jednorazowa zapłata za sklep, czy niewielki abonament płatny miesięcznie?
Odwiedziny
Dzisiaj: 398
W tym miesiącu: 905
Wszystkich: 695960
Szybki kontakt

Miraga - sklepy internetowe

Trustnet
ul. Partyzantów 1/3
42-200 Częstochowa

tel. 34 365 22 44
sklep@miraga.pl

-------------

Profesjonalny hosting dla sklepów Miraga
zapewnia Smarthost.pl

34 365 22 44

Niezrealizowane koszyki - Każdy sklep pokazuje w panelu administracyjnym zamówienia, które doszły do skutku. A co z zamówieniami, które klienci zaczęli, a nie skończyli ?
Marzeniem administratora jest informacją w którym miejscu, o której godzinie klient „utknął” z zamówieniem. To marzenie staje je realną rzeczywistością.
Możemy sprawdzić ile osób, o której godzinie nie zrealizowało zamówienia.
Moduł podaje takie informacje jak:

  • adres IP
  • z jakiego źródła trafiono do sklepu (Google, porównywarka itp.)
  • zawartość koszyka
  • ID klienta (jeśli był zalogowany)
  • data dodania do koszyka i jego ostatniej modyfikacji

Powyższe informacje są wskazówką dla administratora sklepu internetowego co należało by poprawić w funkcjonowaniu sklepu. Jeśli klient był zalogowany można się z nim skontaktować.

screen019_Modul_niezrealizowanych_koszyków.jpg
Moduł niezrealizowanych, porzuconych koszyków