Menu
Sonda
Czy przy budowie sklepu lepsza jest jednorazowa zapłata za sklep, czy niewielki abonament płatny miesięcznie?
Odwiedziny
Dzisiaj: 419
W tym miesiącu: 926
Wszystkich: 695981
Szybki kontakt

Miraga - sklepy internetowe

Trustnet
ul. Partyzantów 1/3
42-200 Częstochowa

tel. 34 365 22 44
sklep@miraga.pl

-------------

Profesjonalny hosting dla sklepów Miraga
zapewnia Smarthost.pl

34 365 22 44

Nasza firma specjalizuje się w budowie rozbudowanych systemów sklepowych - czymś, co nazywamy umownie "dużym sklepem internetowym".

Duży system sklepowy to coś więcej niż zwykły sklep. Właściwie elementy dużego sklepu może docenić ktoś, kto już prowadzi sprzedaż internetową i widzi ograniczenia aktualnie używanego podstawowego oprogramowania. Systemy takie charakteryzują się kilkoma cechami:

  • AUTOMATYZACJA - wiele czynności powinno być maksymalnie zautomatyzowanych (jak np. importy stanów magazynowych, importy stanów i cen do dystrybutorów zewnętrznych)
  • HURTOWOŚĆ - jedna z ważniejszych cech - w dużych sklepach nie edytuje się wielu rzeczy ręcznie dla każdego produktu - hurtowo można wykonywać m.in.:
    • zmiany cen produktów (na liście produktów można zmienić ceny produktów o zadany procent lub wartość - w górę lub w dół, zmiana może odnosić się do ceny bazowej lub do ceny promocyjnej lub wyprzedażowej). Zaleta: dzięki temu można w widoku np. wyfiltrować na liście produkty jednego producenta, dowolny model, rok produkcji, cenę np. większą od ... i potem hurtowo jest przecenić o np. 5% - od razu przestawiając status produktu na "promocja").
    • zmiany stanów magazynowych - dla dowolnego magazynu można np. wyzerować stany magazynowe lub ustawić dowolną wartość stanu magazynowego - zarówno dla całego magazynu - wszystkich produktów, lub filtrując wcześniej zawężoną listę wg dowolnych parametrów, jak typ produktu, producent, cena, dowolna z cech produktu ...)
    • włączenie/wyłączenie programów lojalnościowych - dla dowolnych produktów - ustalonych na podstawie filtrów (producent, typ, cena, cechy) można wyłączyć lub włączyć programy lojalnościowe wdrożone w sklepie, jak np. karta rabatowa, rabaty kwotowe na produkty, vouchery itp. Oczywiście każdą z tych rzeczy można zrobić ręcznie przy produkcie, ale wyłączenie karty rabatowej dla wszystkich produktów producenta "X" może trwać parę chwil.
  • MAGAZYNY - produkty w sklepie znajdują się w "magazynach" - są to oddzielne tabele stanów produktów (połączone po kodach księgowych lub kodach producenta). Każdy z magazynów ma własne cechy jak np. czas dostępności, czy opis dostępności przy eksporcie do ceneo.
    • Przykład: Jeżeli ten sam towar znajduje się w kilku magazynach - na stronie pojawia się on w zadanej kolejności magazynów - dzięki temu można sprzedawać towary będące na stanie kolejnych magazynów po kolei zdejmując produkty z ich stanów. W części publicznej sklepu zmieniają się automatycznie czasy dostępności produktów w zależności od magazynu, z którego pochodzi produkt.
  • FILTRY - dla produktów są zdefiniowane grupy filtrów, czyli cech danego produktu. Przy liście produktów w sklepie, oprócz klasycznego menu pojawiają się filtry - dzięki temu można bardzo szybko zawęzić listę wyświetlanych produktów do kilku interesujących klienta pozycji na podstawie cech, które go interesują.
  • MASOWE DOPISKI - w sklepie można wykonywać (hurtowo filtrując produkty wg producenta, typu produkty, dowolnych cech, ceny) różnego rodzaju dopiski zarówno do nazw produktów jak i do opisów, przykłady:
    • dopisek do nazwy produktu w sklepie
      Przykład: można dodać do nazwy produktu: "produkt ABC" frazę "+ akcesorium ABC gratis", ale zrobić to tylko dla producenta X i ceny produktu większej niż Y zł. Dzięki temu w sklepie wyświetli się produkt: "Produkt ABC + akcesorium ABC gratis". Zmiana nie będzie miała wpływu np. na hurtowy eksport do porównywarek lub automatyczne wystawienie aukcji Allegro
    • dopisek do nazwy produktu do porównywarek
      Przykład: można dodać do nazwy produktu: "produkt ABC" frazę "+ wysyłka gratis", ale zrobić to tylko dla producenta X i ceny produktu większej niż Y zł. Dzięki temu w porównywarce wyświetli się produkt: "Produkt ABC + wysyłka gratis". Zmiana nie będzie miała wpływu np. na wyświetlanie produktu w sklepie (gdzie nazwa może być inna). Dopiski można definiować dla dowolnych porównywarek, tj. inny dopisek może być dla Ceneo, a inny dla Skąpiec, czy Nokaut
    • dopisek do treści produktu
      Przykład: można dodać do treści opisu produktu: dowolny akapit tekstu wraz z fotografiami, ale zrobić to tylko dla producenta X i ceny produktu większej niż Y zł. Dzięki temu w treści opisu pojawi się sklejony fragment opisu produktu + tekst dopisku. Zmiana nie będzie miała wpływu np. sklejanie produktów w zestaw. Często ten rodzaj dopisków wykorzystywany jest dla celów prezentowania opisów gratisowych produktów dodawanych do konkretnych produktów (np. droższych produktów konkretnego producenta)
    • dopisek do elementów SEO.
      Oprócz globalnych ustawień elementów SEO, jak np. keywords, title, description, dla każdego produktu można zdefiniować własne wartości tych parametrów. Oczywiście można wpisać je ręcznie, ale w przypadku kilkuset produktów jest to mało wygodne. Można zatem hurtowo zdecydować jak mają wyglądać np. wartości title dla produktów - można wziąć tytuł produktu i dodać do niego nazwę strony internetowej sklepu z ew. innymi dodatkami/dopiskami. Takie działanie jest bezcenne dla celów pozycjonowania - praktycznie każda podstrona jest indeksowana, bo posiada unikalny opis, słowa kluczowe i tytuł, a równocześnie zawiera dokładnie te treści, które przedstawia, tj. nazwę produktu.