Miraga - sklepy internetowe
Trustnet
ul. Partyzantów 1/3
42-200 Częstochowa
tel. 34 365 22 44
sklep@miraga.pl
-------------
Profesjonalny hosting dla sklepów Miraga
zapewnia Smarthost.pl
Moduł zamówień - Moduł w przyjazny sposób, w formie listy, wyświetla dane dotyczące zamówień dokonywanych w sklepie internetowym. Dodatkowo umożliwia ręczne dodawanie zamówień, a także ręczną edycję zamówień dokonanych wcześniej przez klientów sklepu. Opcje te wykorzystywane są także do monitorowania stanu realizacji zamówienia, a także informowania o tym klientów. Możliwość filtrowania listy zamówień, w których np. klienci zaznaczyli płatność online, wybrali wysyłkę za pobraniem itp., z informacjami o zamówieniach i wszystkimi datami zdarzeń dotyczących zamówień, płatności, zmian itp.
Za pomocą opcji w module można ustawiać status zamówienia (np. nowe, w trakcie realizacji, zrealizowane, wysłane, anulowane), można edytować opcje dostawy oraz sposób płatności, zaznaczać czy wpłynęła płatność, wpisywać komentarze widoczne dla pracowników sklepu i klientów (publiczne i prywatne). Można również przeglądać pełną historię zmian statutów zamówienia.
Możliwość dodawania notatek do zamówienia widocznych dla klienta jak i pracowników (Opcja zaznaczania: tylko notatka wewnętrzna niewidoczna dla klienta).
Wyświetlane są szczegóły zamówienia z listą produktów wchodzących w jego skład oraz wartością zamówienia. Tworząc zamówienia ręcznie można, w przypadku gdy klient jest już zarejestrowany, wybrać klienta z bazy wczytując jego wszystkie dane, nie można ich wprowadzać ręcznie.
Filtrowanie zamówień wg daty, widełek czasowych, klienta, sposobu płatności, sposobu dostawy, wartości zamówienia rosnąco/malejąco, czasu realizacji. Możliwość definiowania własnych statusów zamówień.
Eksport pojedynczego zamówienia lub kilku zamówień w formacie pdf/xls.
![]() |
Zarządzanie zamówieniami w sklepie |